tutkulu sözler,tutku ile ilgili sözler

tutkulu sözler,tutku ile ilgili sözler




Bazen en güzeli her şeyin güzel olması için dua edip uyumaktır


Parmak gökyüzünü gösterirken yalnızca aptallar parmağa bakar


Arkadaş olamıyoruz Sevgili asla Biz senle birbiri olmadan yapamayan iki insanız sadece Hepsi bu

Sana bir Haram teklif edildiğinde reddedebiliyorsan En güzel Helâller senin olsun güzel insan


Bazen yalnızca bir insan size inanır ve bütün dünya sizden yanaymış gibi hissedersiniz. "


Sen sevdiğin için sakın utanma, bil ki utanması gereken; sevildiğini bildiği halde sevmesini bilmeyendir aslında. - Anton Çehov


Söylesene! Sen Hangi Şiirin İmla Hatası'sın ?


Ben aşk nedir bilmem eski kafalıyım, bir seni bilirim birde adıngeçinçe sıkışan kalbimi..


Benim bakmaya kıyamadığıma şimdi kim bilir kimler dokunuyor! Ben özlüyorum, o sarılıyor... Kahraman Tazeoğlu


Görücü usulü bir aşk istiyorum; Görünce göresim gelsin, görmeyince ölesim. - Şairin Biri..


Ne diyordu şair; Yıkıldı yolunu bekleyen şehir, artık gelsende bir, gelmesende bir...


Saçların Rüzgar Gibi Gözlerin Elmas Gibi Dudakların Gül Kırmızısı işte bu benim hayatımın biriciği seviyorum seni.

Gülüşünde cenneti gördüğüm, hayr'ın için güler misin


Gerçek aşk"ı bilen kalp bir damla suya bile hürmetle bakar

Azizim Temiz, pak, imanlı bir kalple sevdiğine yâr olasın Mesele bundan ibaret

Her yüreğin harcı değildir dokunmadan sevmek

Whatsapp Button works on Mobile Device only