sevgiliye uyku mesajları,sevgiliye uyku sözleri

                  sevgiliye uyku mesajları




Saçlarından ödünç ver. Dört bahar geçti. Çiçek kokusu öpmedim. Çok oldu mutluluktan vazgeçeli. Gülüşünden ver ömrümden al.iyi geceler


Bir Güne Seninle Başlayıp Bu Günü’de Seninle Bitirmenin vermiş Olduğu Huzurla yastığa Başımı Koydum ve Sana tatlı Rüyalar Görmen için dua ediyorum Sevgilim iyi geceler.

Yaşanmış ve yaşanacak en tutkulu aşkların tek şahidi karanlık geceler ve parlayan yıldızlar diyor ki bana yat uyu, güneş doğacak ve sen yine ona koşacaksın. Ayaklarımın gideceği tek yerdeki aşkıma iyi geceler

Geceler hoş sohet muhabbet huzur getirin.uykular mutlu rüyalar gözstersin.iyi geceler

Ben her gece, gecenin karanlığında değil, gözlerinin karanlığında uyuyorum. Kara gözlüm iyi geceler.

Güzel olan her şey kendini en çok güneş ışığıyla gösterir, O güzel gözlerinin içine sabah bütün aşkımla bakma dileğiyle. İyi Geceler Aşkım..

Uyuyup uyanırsın...... Sol yanın yoklaması tutmuştur yine! Özlem Sevda, Hüzün, Sabır ve Dua Buradadır hep.iyi geceler.

Geceme ışık ol rüyalarımın ateşi ol sadece benim ol iyi geceler olsun aşkım.

Aşk bazen o elini ilk tuttuğundaki sıcaklık, gözlerine ilk baktığındɑki o ışık ve tenine ilk yaklaştığındaki o tutkudur. İyi Geceler Aşkım.

Hatırla sevgilim! Aklımdasın, yüreğimdesin, sözümdesin, fikrimdesin, duamdasın, hayalimdesin. İyi geceler canım.

Melekler seni korusun. Yeni bir günde buluşmak dileği ile hayırlı geceler dilerim.

Beraber olmak için yan yana olamaya gerek yoktur, En başta duan olur... Sonra dünyan olur..." Hayırlı Aksamlar iyi İnsanlar

Sevgilim Sen benim gecelerimin Yıldızı Sɑbɑhlɑrımın Güneşi Kɑlbimin Hɑyɑt Dɑmɑrlɑrı Ruhumun iLɑhısın Hɑyɑtım Sen Benim Dünyɑmın içinde Bir Dünyɑsın Seviyorum Seni Sevgilim.iyi geceler

Söyle Kim Tuttu Seni "Beni Ağlat Diye "Kim Verdi Eline Acı Sözleri "En Derinden Vur Diye " Ben Sende, Nemi Buldum " Ben Sende Dokunmadan Aşkı Buldum " Ben Sende Kocaman Bir Yürek Buldum " Ben Sende Çok Olgun Bir kişilik... Ben Sende Çocuksu Bir Ruh Buldum " Kimi Zaman Asi " Kimi Zaman Kırılgan " Kimi Zaman Kaçıp Sakalanan Ben Sende, Beni Buldum.iyi geceler

“Ah, kimselerin vakti yok Durup ince şeyleri anlamaya” Gülten Akın HAYIRLI AKŞAMLAR

Duvarıma bakarken boş odamın, birden sen beliriverdin Çevirdim gözlerimi baktım karanlık tavana yine geldin Usulca yaklaşıp yanağıma bir buse verdin Bende gönderiyorum canım sana Öptüm biriciğim iyi akşamlar sana Artık sırdaş değil geceler bana Sana duygularımı iletebileceğim telefonuna mesajla En içten duygularımla iyi akşamlar sevdiğim sana...

İnsan uyumadan önce ne düşünürse rüyasında onu görürmüş derlerdi de inanmazdım. Demek ki her gece rüyalarımda seni görmemin nedeni buymuş Sen de beni düşün uyumadan önce İyi rüyalar aşkım Rüyalarda buluşmak dileğiyle İYİ AKŞAMLAR...


Bu gece dolunay var gökyüzünde, kutup yıldızı yine belirgin Sen rahat uyu diye bekçi atadım onları gecene İyi akşamlar gökyüzümün en parlak ve güzel yıldızı...


İnsan uyumadan önce ne düşünürse rüyasında onu görürmüş derlerdi de inanmazdım Demek ki her gece rüyalarımda seni görmemin nedeni buymuş Sende beni düşün uyumadan önce İyi rüyalar aşkım Rüyalarda buluşmak dileğiyle

Her gece varlığının verdiği huzurla başımı yastığa koyuyorum her şeyimmm sonsuza kadar hep benim ol çünkü sadece seninle bu can var olur..şimdi yine seni düşünerek yatıyorum Allah rahatlık versin.

Yüreğinizdeki güzelliklerin Ve umudun hiç tükenmemesi Dileğiyle sevgilerimle. Hayırlı Akşamlar.

En Zor İbadet! Gönül Kazanmaktır.. Sizin için çırpınan birinin, Kanatlarını kırmayın... . . Hayırlı Akşamlar dilerim

Birden uyandım doğruldum yatağımda Yastığım gözyaşlarımdan sırılsıklam Son bir damla gözyaşım ise süzülüyor hala yanaklarımdan Bensiz geçirdiğin son gece olması dileğimle iyi akşamlar

Yüreğinizden mutluluk gönlünüzden umut eksik olmasın.hayırlı akşamlar

Rabbim cennetinde de muhabbet edecek muhabbeti bol insanlarla karşılaştırsın.Hayırlı akşamlar

Hep aklımdasın öylesine bendesin ki hiç bitmek, tükenmek bilmeyen bir şey bu, bu can bu bedenden çıkana, bu diyardan göçene dek görebildiğim tek gerçek rüyam sensin tatlı rüyalar meleğim.



Batan güneş tesellimiz,Doğacak güneş umudumuz olsun. Hayırlı akşamlar


Bir Müzik Çalıyor içimde Adı Aşk Nağmeleri ile Süslenmiş, Bir Aşk var Kalbimde Adı Seninle Başlar Sonunu Sadece ölüm yazar Seni Seviyorum Birtanem iyi Geceler

Whatsapp Button works on Mobile Device only