efkarlı damar sözler / mesajlar

efkarlı damar sözler / mesajlar
aSözümün akışını bozup güzel cümleler aramaktansa, güzel cümleleri bozup sözümün akışına uydurmayı tercih ederim.


İçimde acıdan ırmaklar çağlar;Gözlerim yaş dolu, gönlüm kan ağlar.Tatlı hatıralar, sıcak sevdalarHakikatsiz rüya oldu, duydun mu? Abdurrahim karakoç.


Rüzgâr uzak karanlıklara sürmüş yıldızları mor kıvılcımlar geçiyor dağınık yalnızlığımdan onu çok arıyorum onu çok arıyorum her yerinde vücudumun ağır yanık sızıları bir yerlere yıldırım düşüyorum ayrılığımızı hissettiğim an demirler eriyor hırsımdan..ATTİLA İLHAN


Açılmış sarmaşık gülleri kokularıyla baygın en görkemli saatinde yıldız alacasının gizli bir yılan gibi yuvalanmış içimde keder uzak bir telefonda ağlayan yağmurlu genç kadın (Atilla İlhan)


PırıL PırıL GözLerine DeğiL , G*tüne Başına Bakan Adamı Seversen ; Bıcır Bıcır Bir Aşk DeğiL ,Çatır Çutur Bir İLişki Yaşarsın . Unutma Her ' TEN ' Haz Verse de ,Her ' OMUZ ' Güven Vermez.


Hep Denir Ya: 'Ben Arkandayım, Sırtın Yere Gelmez' Diye... Ben Almayayım Usta..! Yüzüm Yere Geleceğine, Sırtım Yere Gelsin.


Bu kentin en tenha yeri kalbimdir şimdi.


Hangi gün karar verdin, küt diye çekip gitmeye? Hangi lafım dokundu sana, böyle inceden inceye.


İmkansıza zar attım BeN; Yureğimi korkak alıştırmadım, Kaybettiklerim, dağıttığım servetimdi !..


Yalnız olmak yanlış bir kalpte olmaktan iyidir.


Bir bitene çare yok, bir de yitip gidene. Asla inanmamalı "ben hep varım" diyene .!


"Mükemmel bir hayat istediğimiz yok. Dürüst insanlar, Samimi selamlar, Ve içten gülümsemeler olsun yeter. Dedikleri gibi " Herkes yüreğinin ekmeğini yer..."


Dünyan öyle bir kararsin ki, seni aydinlatan tek isik gözlerim olsun


"DOSTUN KALİTESİ KAVGADA, AŞIĞIN KALİTESİ VEDADA BELLİ OLUR."


Belki de hepimiz hiç düşünmeden kalbimizin en iyi kısmını vermişizdir. Hemde karşılığında bizi düşünmesi bile zor olanlara!... ~B.Marley~


Sana kavuşmak değil niyetim, merak etme! Yolda bir dilenci görsem para bile vermiyorum ‘Allah sevdiğine kavuştursun’ der diye.


Ama artık gitmek geliyor içimden Bir sabah masmavi bir bulutun peşinden, dönüşü olmayan yerlere


Gerek yok her sözü, laf ile beyana. Bir bakış bin söz eder, bakıştan anlayana.


Ey gönlüm bilmez misin gözler sebepsiz yaşarmaz, dudaklar sebepsiz kurumaz, gönülde bir dert olmadıkça kimsenin yüzü sararıp solmaz.


Kim demiş Avrupa’nın insanları medeni Çırılçıplak bedeni Gaye olmaksa medeni Desenize hayvanlar sizden daha medeni - Seval Olcan


“Ben ki kin tutmam, seni üzmüş herkesten nefret ediyorum, bu ne demek anlayabilir misin?”


Ordan bir Fatiha oku hafız; Soluma şifa Sonuma rahmet niyyetine.


Yanlızlık lazım bazen insana Birde en ağırından bir çay


Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım gitmeye de kalmaya da. İkisi de aynı acı, ikisi de rezil. Daha öncede gitmiştim ama böyle kalarak değil.


Evet Acı Çekiyorum , Evet İçip İçip Sızıyorum , Evet Ulan Evet Onu Unutamıyorum Kimene ; Sormayın Artık Bana ''Nasılsın'' Diye Boşverin Ben ''İyiyim'' İşte. Böyle iyiyim Ağlayan gözüm deki yaşlar gibi iyiyim


Hayaller'de sigara külü gibi düşüyor yerlere.


Bazen Sadece Nefret edilmeyi seviyorum , Tarifsiz bir his! Bana başardığımı kanıtlıyor....!


Eğer Allah seni bana yazmışsa, benden kaçışın yok! Lakin kader seni benden almışsa, ağlamaya lüzum yok


İnsan ya aşık olmalı yada sevmeli, insan ya nefret etmeli yada isyan bayrağını çekmeli!


Yaşlanınca ne çok içinden konuşuyor insan. Nasıl da boğum boğum insanın içi de,dinleyeni yok. Alıp karşısına konuşanı yok. Sarılanı,ağlayanı,güleni yok. İnsanın sözünü tamamlayanı yok. Haline yananı yok. Şu karşıdaki dağda lambalar yanar sönermiş,içimdeki közü söndüren yok. Dilimim üzerinde bir kelime geziyor elli yıldır,alıp silen yok. Kemal Varol


yıllar önce okuduğum işe yaramaz bir kitaptaki tek işe yarar cümle şuydu: insanın kullandığı ilk alet, başka bir insandır…


Gözlerime Bakıp da Yapılan Bir Sahte Gülücük Yerine Yüzüme Karşı Gösterilen Gerçek Bir Nefreti Tercih Ederim...... TURAN YOLAYDIN


Şerefi Bozulmuş İnsanların Bayat Duygularına Kandığımız İçin Aşktan Zehirlendik Hepimiz . .


Hayallerim vardı, benim kurduğum, senin vurduğun!


Yaradana sitem etme günahkar olursun, her güzele gönül verme isyankar olursun.


Duygular asla eceliyle ölmez. Mutlaka bir katili vardır.


Ağladım ama belli etmedim, haykırdım ama isyan etmedim, çaresizdim ama asla pes etmedim, sensizdim senden de gitmedim.


Gidenin arkasından gelen gideni bulacak mı zannediyorsun? Artık şaşırtmıyor beni dostun kahpeliği, elimi sıkarken sapladığı bıçak.Nafile, artık kışkırtamıyor beni düşman




Bu Dünya ; Acılardan Kaçamayacağın Kadar Küçük , Kaybettiklerini Bir Daha Bulamayacağın Kadar Büyüktür




Ağlamaktan korkma. Zihindeki ıstırap veren düşünceler gözyaşlarıyla temizlenir.


Dalında son bir yaprak olmaktır yaşamak ve asi rüzgâra direnmektir. Fırtına koparken bile ağız dolusu gülebilmektir her şeye inat.


Elimdeki resmin yerine kendin olsaydın. Olsaydın da benim yine derdim olsaydın.


Karakterin otursun, söz ben ayağa kalkacağım..


“Yalnızlık” yazarsın da düzelten olmaz. İşte o zaman yalnızsındır.


Yokluğun Kadar Değerlisin Bu Canda Seni Uzaktan Sevmek ACI Versede Bana VARLIĞINA Sığınmak En Güzeli Aslında Ellerimi Uzattığımda SANA Dokunamasamda Gözlerimi Kapattığımda Hep BENİMSİN Aslında Söylediğin SÖZLER Kalbimi Acıtsada Benim KALBİM Sende Sakın, Sakın Bunu Unutma..


Verdiği umudu geri alan, aldığı ahı güle güle kullansın..!


Giderken Allah’a emanet ol dedi! Güldüm, zaten ondan başka kimim var ki?


Aşk ölümcül bir hülyadır anlayamadığım ey sarı gök bulutu, ey ıstırap gülşeni son bir karanfil gibi taşıyacağım seni kalbimin hüsnüyusuf mahrem bahçelerinde derindesin, rüya kadar derinde


Hayatıma yeni insanlar almama gerek yok, ben daha hayatımdakileri tanıyamadım..!


Sen seni seveni görmeyecek kadar körsen, o da sana sevgisini söylemeyecek kadar gururludur


Aslında söylediklerimden çok, sakladıklarımda gizliyim. En iyisi anlamak için, konuştuklarımdan çok sustuklarıma kulak verin.


Boynu bükük duruyorsam eğer; içimden öyle geldiği için değil, yüreğimden gidenler olduğu içindir.


İsyan ediyorum çaresizliğe, bir çözüm ol isyanım çaresizliğime.


Soğuk ve şekersiz çay gibisin,ne içimi ısıtıyorsun, ne ağzımda güzel tat bırakıyorsun, sadece uykumu kaçırıyorsun.


Öyle bir gittinki bakakalmak kaldı bana arkandan. Ne gözümü alabildim,ne göze alabildim.


Benim Acıya Verecek Birşeyim Yok Mutluluktan Alacağım Var..!


Hayallerim yok benim. Hayırlısı olsun dediğim gün hepsinden vazgeçtim. Tıp ne kadar ilerlerse ilerlesin ar damarındaki çatlağı tedavi edemez.


Sen ağaç baltaya ne demiş bilir misin kardeş? Ben senin beni kestiğine değil,Sapının benden olduğuna üzülüyorum!


Hayat bana hiç yeşil ışık yakmadı Sorun yok ben zaten hic kırmızıda durmadım.


Öyle Değil İşte KARDEŞ..!Düşman Kör Nişancıdır da Dost Bilir Nereden Vuracağını..


"Kimini insan sanırsın... Aldanma! Onlar sadece boşluktur.


Ölmek için sebebim yok ama yaşamak içinde sınırdayım.


Yıkılma sakın düşmek kolay kalkmak zordur.


Ne para istiyorum ne de pul. Tek bir istediğim var, o da yalansız bir kul. Özdemir ASAF..


Eskiden " NAMUS " diyince yer yerinden oynardı , şimdi ise yatakların yayları


Dinlediklerim Değil, Düşündüklerim Tribe Sokuyor .


Yıkılsın dünya Koymaz ki bana, Ölϋm olsa da sonunda Sensiz mi asla. Doymadım ki sana, Ölϋmse ölϋm olsun , Senin yolunda...


Bir gecenin kör kuyusunda kalbimi elime aldım, sadece sana feryadım sadece sana beddualarım canımı aldın kalbimi parçaladın.


İnceldigi yere gerek yok.. Gerekirse en sağlam yerinden keser atarım.


Özlemin buruk bir tadı var, hele seni özlemenin. Bir kokusu var bütün çiçeklere değişmem. Bir ışığı var, bir rengi var seni özlemenin, anlatılmaz.”


SİMSİYAH SAÇINA KARLAR YAĞACAK, ŞU GÖREN GÖZLERİN GÖRMEZ OLACAK YAPRAĞIN KURUYUP GÜLÜN SOLACAK, KAPINI ÇALACAK ÖLÜM MELEĞİ__


Sen kokuyor yokluğunda içtiğim sigaralar.


Bazen hiç birşey sarmazya işte ben o saatlerdeyim...!


Hayatım sessiz bir film gibi oyuncular var ses yok, hepsinin sesini kıstım kendim yaşayacağım hayatımı artık kimseye ne el nede bel bağlayacağım.


"Herkesin bendeki değeri, Kendi verdiği kadardır. Kimi aklıma geldiğinde tebessüm olur, dua ederim. Kimi canımı sıkar, Allah'a havale ederim..."


Eğer ona bir şans daha veriyorsan, kendini bir daha kandırmayı göze alıyorsun demektir.


Uzaktan sevmeyi her yürek kaldıramaz. Kelimelerden sıyrılıp, susarak, sadece gözlerle, dokunuşlarla anlaşmaktan mahrum olmak zordur.


"Hayatın edebiyatı olmaz, o dediğin yazarken olur, yaşarken değil.


Bunuda Yaz Hakim Bey Umuda Kelepçe Vurulmaz..!


Kahrolsun yan yana olmadığımız her yer.


Hani, kursun sıksan geçmez geceden...


Kusur Aramak Yerine,Kusur Kapatmayı Bil. Hata Aramak Yerine,Hatasıyla Kabul Etmeyi Bil. Yanlışı Gördüğünde Doğrusunu Öğretmeyi Bil. Bunların Hiçbirini Bilmiyorsan, SUS VE HADDİNI BİL..!!


Benim kalbimi kirmak suya yazi yazmak kadar zordur… Benim gönlümü almak günese dokunmak kadar zordur… Sen suya yazi yazmayi basardin. Simdi günesin batmasini bekle… serefsiz sevdigim…


Dışardan Nasıl Görünüyorum Bilmiyorum Ama, İçerde Hiç İyi Değilim


Artık insanları tanımak için zaman kaybetmiyorum... Nasıl olsa zamanı gelince yaptıklarıyla kendilerini tanıtıyorlar


Benimle Kurduğun Hayalleri Başkasıyla Yaşayacak Kadar Ucuzsan , Bende Seni Görünce Tanımayacak Kadar Pahalıyım..!


Bir sabah, başka bir erkeğe tüm güzelliğiyle “günaydın” diyecek kadınlar için acı çektik.


Bir Gün Cehennemde Karsılaşabiliriz. Sen Kalp Hırsızı Olduğun için, Bense Tanrıyı Bırakıp Sana Taptığım için.


Hikayem sandığım her şey çöpmüş. Prens çok sevmiş. Prenses Hiç sevmemiş.. Şimdi Bir peri İçimde Ölü yatıyor..


KİMİNE GÖRE CENNET KİMİNE GÖRE CEHENNEM OLURUZ..


Kemik değil aşk verdim sana. Şimdi itlik zamanı değil, Gitme diyorsam gitme . .


İnsanlarda güzel olan yüzdür, yüzde güzel olan sözdür, ama insanı insan yapan ağzından çıkan sözdür.


Ne tuhaf bir dünya. Kimsenin işine karışmıyorum. Kimseyi incitmiyorum ve Her an kendimleyim, Böyle olunca herkes beni kurcalıyor..."


Yüzün gülse de her daim Soğuktu senin kalbin Sende yoksa sevme kabiliyeti Kırma bari seni seven kalbi... Ben benden geçtim artık kırıldım bir kere Ama seni sevenler için dene bir kere Sende yoksa sevme kabiliyeti Kırma barı seni seven kalbi...


Aşık mısın diyorlar bana yok değilim aslında kalbim ağrıyor sadece biri var yüregimde söküp atamadığım kıyamadığım biri işte o seni seviyor mu diyorlar bana ve ben kısık bir sesle ben sevdimde o sevdimi bilmiyorum işte..


İnsan hayatı tam bir tecrübeler çöplüğü. Çöpten işe yarar ne çıkar, orası da meçhul.


Yeri Geldiğinde Çekip Gittik Ama Hiç Bir Zaman İhanet Etmedik


Sevdiğin insan yangının oldu diye yanmayı sevmişsin. Çünkü vazgeçmek kitabında yok.


Simdi vur kendini. Unutulmuş bir şiirin son dizelerinde sonra yarım kalan bir şarkı ısmarla kendine. Bu kentte böyle ölünür.


Seni çok sevdim hemde ölesiye... Merak etme kimliğini deşifre etmiyorum da. Cenazemde sormazlar mı sana ; - Sen EsMeRiN neyiydin diye


MEMUR Bey KaranLıkta İfade Vermeyi sevmeyiz... Bir Çakmak Çakalım Hem Ortalığı Aydınlatalım, Hemde Kaybolan ADALETİ Arıyalım . . . !






Ben bütün hüzünleri denemişim kendimde canımla besliyorum şu hüznün kuşlarını bir bir denemişim bütün kelimeleri yeni sözler buldum seni görmeyeli. Cemal Süreyya.




Seni dağladılar, değil mi kalbim,Her yanın, içi su dolu kabarcık.Bulunmaz bu halden anlar bir ilim;Akıl yırtık çuval, sökük dağarcık. Necip Fazıl Kısakürek.


İyi günlerimde çok eller uzanır ellerime,
Resmimi, suratımı baş köşeye asarlar...
Fakat demir kapıların her kapanışında üzerime,
Ardında taş duvarların her kaldığım zaman,
Ne arayan beni, ne soran..




Ne güzel ellerin var incecik Ne güzel saçların var sapsarı Anlasana o yalansız gözleri O kirpikleri, o dudakları Düşündükçe baştanbaşa özlem kesiliyorum




Yarınlarımı Sana Yazmışken,Şimdi Siliyorum Gözyaşlarımla Sana Alışmışken,Bir Bıçak gibi Kestin Sevgimi Sana Bağlanmışken,Şimdi Resmine Bakar Ağlarım, Sne Beni Bitirdin ya ben Ona Yanarım!




Öyle yalnızım ki sensiz; Yaşanmış anılarımı da istiyorum seninle. İçinde umutlarımın olduğu Ve gönlüme sığdıramadığım mutlulukları.




Acıları Vurdum Yüreğime, Kimse Sorma Halin nedir diye! Bir Seni Sevdi Bu kalbim Sessizce, Sende Bırakıp Gittin beni Sebepsizce!




Kaybolan neşemi şarkıda, sazda, Bulmayı denedim, sensiz olmadı, Felekten bir gece çalıp biraz da, Gülmeyi denedim, sensiz olmadı.Cemal Safi




Yokluğunda Prangalar Kırdı Gözyaşlarım,Hasretin Bağladı Elimi Ayağımı,Varlığın Bu Şehirdeyken Seni Sevmek,Ölüm Oldu Bana Ölüm Sevgilim Sensizliği Kalbime Söylemek!




Dertler Dolmuş Kalbime, Derman Sensin Sanırdım Derdime,Sende Dertler Bindirdin üstüme!Git Hadi Bırak beni Kendi Halime!!!




Beyazlar içinde gülmek istedim,Sana Beyaz Güller Hediye Etmek isterdim,Sana Kefen Değil Bir Yüzük Almak isterdim,Ölüm Oldu Adımız, Toprak Oldu Yaşadıklarımız!
Kimine Sevdayı Öğrettik,Kimine Aşkı Gösterdik,Kimine Delikanlı Sözü verdik,Senin Gibi Sözümüzden Geçmedik!




Gecenin karanlık Yüzüdür Hayatım,
Ben Karanlıklarda Yaşamaya Alışığım,
Güneş Gördümü Gözlerim Seni Hatırlarım,
Sendin benim Birzamanlar Hayattaki Amacım.




Sevgimi unutmak için seyrederim bir tabloyu, bir mermeri, Ki ne kadar dalsa ruhum yeniden döner geriye: Okurum düşüne düşüne okuduğun şiirleri, Senin düşüncen geçerken üzerlerinde bir sıcaklık kalmıştır diye(Fazıl Hüsnü Dağlarca)




Ellerim titredi veda ederken
Yalvarıp ‘dur gitme’ diyesim geldi
Sen gittin karardı gözümde dünya
O anda orada ölesim geldi! Ahmet SELÇUK İLKAN




Kime Ağlar Kime Yanarım?Sensiz Kalmışım Ne Yapayım?Bir Sen Vardın beni Hayata Bağlayan,Seni Kopardın beni Acımadan Hayattan!!!




Bir anı bile kalmamıştır. Geceler boyu sevişmelerden; Binlerce yıl uzaklardadır. Binlerce kez dokunduğun ten;Yazabileceğin şiirler çoktan yazılıp bitmiştir; Ölümdür yaşanan tek başına,Aşk iki kişiliktir. Ataol Behramoğlu.




Avutamaz olur artık Seni, sevdiğin şarkılar;Boşanır keder zincirlerindenSular tersin tersin akar;Bir hançer gibi çeksen de sevginiOnu ancak öldürmeye yarar:Uçarı kuşu sevdanınAlıp başını gitmiştir;Ölümdür yaşanan tek başına,Aşk iki kişiliktir. Ataol Behramoğlu.




Artık Her Hangi Bir Hayale Kucak Açacak Kadar Güçlü Değilim




Ağlamak Unutmak kadar kolaydır inan Sevin ağlayabiliyorsan Sevin ağlıyorsan Gül ağlayabiliyorum diye Gül ağlıyorum ağlıyorum diye Sana bir şey yapamam Ağlayamıyorsan. Özdemir Asaf.




Yalan bir dünyada beni bu derde sokan sevgili suçum nedir bilmem isyankar halimle sitem ederim tüm dünyaya.




Değişir yönü rüzgarınSolar ansızın yapraklar;Şaşırır yolunu denizde gemiBoşuna bir liman arar;Gülüşü bir yabancınınÇalmıştır senden sevdiğini;İçinde biriken zehirSadece kendini öldürecektir;Ölümdür yaşanan tek başına, Aşk iki kişiliktir. Ataol Behramoğlu.




Yitik bir ezgisin sadece,Tüketilmiş ve düşmüş gözden;Düşlerinde bir çocuk hıçkırırGece camlara sürtünürken;Çünkü hiçbir kelebekTek başına yaşamaz sevdasını,Severken hiç bir böcekHiç bir kuş yalnız değildir;Ölümdür yaşanan tek başına,Aşk iki kişiliktir. Ataol Behramoğlu.




Ben sana “sevmeyi” öğretemedim,sende bana “unutmayı”öğretemedin.




Bir köşeye mahzun çekilen için,Yemekten içmekten kesilen için,Sensiz uykuyu haram bilen için,Ayrılık ölümün diğer ismidir. Cahit Sıtkı Tarancı.




Bir Gün Sorarlarsa Beni Sana Küçücük Bir Dünyası VardıOnuda Ben Karartım Dersin...




Birine verecek sevgin yoksa, ona ümit dolu gözlerle bakma!




Dünya Güzel Olsaydı Doğarken Ağlamazdık,Yaşarken Temiz Yaşasaydık Ölürken Yıkanmazdık


Geçti istemem gelmeni, Yokluğunda buldum seni; Bırak vehmimde gölgeni Gelme, artık neye yarar? Necip Fazıl Kısakürek.




Çok Sabırlıyımdır Hatalar Karşında Bekler Bolca Şans Dilerim Tüm Zorlukları Beraber Göğüslerim Ancak Sabrımda Taşarsa Hoşcakalımın bir daha merhabası yoktur.




Affedemeyeceğim insanlar var bundan sonra! Ne olursa olsun görmek istemediklerim hayatımda! Ve baş başa kalması gerekenler; unutamadığım hatalarıyla! Affetmek erdemse de önemli değil bundan sonra ! Bir erdem de eksik oluversin hayatımda




Keşke tanışmamıza hiç fırsat olmasaydı , ve seni hayatıma şeker misali karıştırmasaydım.. - Can Yücel.




Bir ateşim yanarım külüm yok dumanım yok Sen yoksan mekanım belli değil zamanım yok Fırtınalar içinde beni yalnız bırakma Benim senden başka sığınacak limanım yok




Saçların uzundu, omuzlarına akardıGönlümüz şenlenirdi sarışınlığındanOnlar mı kestiler, sen mi kısalttınGülerdin, içimize aylar doğardıGörünmez dağların arkasındanEski gülümsemeni beyhude aradımO sabah mı çıkmıştın bir gün önce miÇok değişmişsin birden tanıyamadım. Atilla İlhan.




Gülerseniz, dünya da güler. Ağlarsanız, yalnız ağlarsınız.




Cümle anıların boynu hep bükük
Candan çok sevene reva mı bu yük?
Ettiğin kötülük o kadar büyük
Bugüne yarına düne ihanet
Hasan Hüseyin Yılmaz






Benim Sevgim Kocaman Okyanus Olsa Ne Fayda Sen Yüzmeyi Değil Üzmeyi Bildikten Sonra




Rüzgâr uzak karanlıklara sürmüş yıldızları mor kıvılcımlar geçiyor dağınık yalnızlığımdan onu çok arıyorum onu çok arıyorum her yerinde vücudumun ağır yanık sızıları bir yerlere yıldırım düşüyorum ayrılığımızı hissettiğim an demirler eriyor hırsımdan.. Atilla İlhan.


Paranla şeref kazanma, şerefinle para kazan ki; paran bittiğinde, şerefin de bitmesin.




Seni kaybettim galiba İki taşın arasında kaldım Bu, benim hatam değildi Seni ben çook geç tanıdım
Yusuf Hayaloğlu






İnsanlık öldüğü zaman çakallara gün doğar..














Şimdi Şurada Ölsem , Birinin Bana İşiDüşene Kadar Kimsenin Haberi Olmaz




Sevdiğin İnsanları Kaybetmeye Alıştığın Zaman ,- Hayat Önemsememeye Başlıyorsun




Bu işler böyledir azizim ;- Menfaati bitenin muhabbeti de biter




Elbet yaptığım her işin sebebi varkısmen doğru cismen yanlış pozisyondasınismen hafızamda fakat listemde en son sıradasın.




Oysa Ben;"Ondan Sana Hayır Gelmez" diyenlere inat Sevmişim Seni.




Kahpelik Bu Kadar Moda İken ,ADAM'lık Mücadelesi Veren Herkese- SONSUZ SAYGILAR . . !




Uyumak iyiydi çünkü bir nevi ölüm gibiydi uyku.Dünyayla irtibatı kesmekti, unutmaktı, rüyalara sığınmaktı..-Ayşe Kulin




"Sen; aklım ve kalbim arasında kalan, en güzelçaresizliğimsin."Cemal Süreya ...




''Bana bir ben lazım, bir de beni anlayan.Beni bir ben anlarım, bir de beni yaradan..''




Saniyeler Sonra Ne Olacağını Bilmeden, Yıllar Sonrasının Hayalini Kurduk.!




Denizi mavi gösteren gökyüzüdür ya hani benide mutlu gösteren sendin..

Whatsapp Button works on Mobile Device only