romantik sözler

romantik sözler
Seninle bir dakika heyecanlandırıyor beni sevgilim bir ömür ü düşününce hele nefesim kesiliyor.Ne kadar şanslıyım seni bulduğum sana aşık olduğum için..Aşk bize çok yakıştı sevdiğim.

Beni tanımayan beni çekemez. Tanıdıktan sonra ise vazgeçemez...


Sana olan aşkım, sağır bir ressamın kristal bir yüzeye düşen gül yaprağının çıkardığı sesi çizdiği zaman bitecek...


Büyük aşklar ya sonsuzdur, ya da O’nsuz!


Adını aynalara yazamadım sinirden kırarım diye, adını duvarlara yazamadım zalimin biri boyar diye, adını kalbime bile yazamadım ben ölünce organlarım bağışlanır da sen başkasının olursun diye


Belki Yuzum Gulecek Donecegim Saskina Belki Mahkum Olacak Omur Boyu Askina Bu Karari Verirken Sakin Bana Deme Toy Sensiz Ben Yasayamam Elini Kalbime Koy


Seviyorsan bugün sor
bugün ara ..!
Öyle ya ;yarına
Kim öle kim sağ kala


Geceler seni sevdiğim kadar uzun olsaydı eğer inan ki yeryüzüne hiç güneş doğmazdı.


Bu masalar boş kalmaz gidenin yeri dolar. Bu vazolara bir şey olmaz yalnız çiçekler solar. Gönül kimsesiz yapamaz sevebileceği bir dost arar. Taşın kalbi yoktur ama onu bile yosun sarar...!


Aramızdaki mesafeler ne kadar uzak olursa olsun sonsuzluğa giden tüm yollara adını yazdım. Hangi yoldan geçersen geç seni sevdiğimi okuyacaksın…


Sen güllere özenme güller sana özensin. Üzme tatli canini sen güllerdende güzelsin. Sevgi kadar özgür Özgürlük kadar özelsin. Bir gülsen dünyalara bedelsin.


Yıllar vardır nasıl geçtiğini bilmezdim, bir gün vardır yasamın anlamını değiştirdi bana dair; hissetmediğimi, bilmediğimi yaşattı, iste o ani senle yaşadım senle sevdim.


Rüyalarını gül yapraklarıyla yatağını papatyalarla süsledim, üzerini sevgiyle örtüp tüm kabusları aldım ki en güzel rüyaları sen göresin..


Önce düştüğümde kalkmayı öğrendim sonra aleve dokunduğumda acıyı sevmeyi öğrendim sevilmeyi sonra terk edilip beklemeyi sayende unutulmayı da öğrendim her şeyi öğrendim de yalnız unutmayı öğrenemedim…


Ölsen bile benden kurtulamazsın. Kefen olur bedenini sararım. Yağmur olur üzerine yağarım Çiçek olur mezarında açarım. :)


Gözlerin Nehir,Kirpiklerin Köprü Olsun, Ben Tam Üzerinden Geçerken ipler Kopsun, Düştüğüm O Yer DUDAKLARIN OLSUN…


Ayrılıklar küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri güçlendirir. Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp yangını güçlendirdiği gibi…


SANA RÜYA DİYEMEM ,SENDEN UYANAMAM Kİ..NREDE OLURSAN OL ,SENİNLEYİM BEN SANKİ .BULUTLU GÜNEŞİMSİN,SEVGİLİMSİN BENİMSİN.YAZ YAĞMURUM,KIŞ GÜLÜM,NEŞEMSİN KEDERİMSİN,SENİNLE DOLU DÜNYAM,GÜNDÜZÜM GECEM SENSİN..ÖLSEMDE AYRILAMAM,BENLİĞİM RUHUM SENSİN….

Whatsapp Button works on Mobile Device only